torsdag 11. juni 2009

Svangerskapet går mot slutten,og nedtellingen har begynt til den store dagen




Nå er det bare 4 dager igjen til vi får en liten prins,og det føles så rart at svangerskapet snart er over.nå er kofferten klar med bamse og masse babyklær..Prøver å nyte alle spark og bevegelser så godt jeg kan,for det er en fantastisk gave og følese det å være gravid.Synes jeg har hatt et fint svangerskap,selv om bekkenet mitt er helt grusomt om dagen.I morgen skal vi inn på a-hus å skrives inn,de skal ta endel undersøkelser også får vi perm i helgen.På mandag den 15 skal vi ta keisersnitt og må være der kl 08:00 på morgningen.Utrolig rart å vite datoen,for jeg føler at det er så mye jeg må rekke før jeg skal inn.Alt er jo klart,men sånne små ting som surrer i hode mitt.Føler at jeg går litt utenfor meg selv om dagen og klarer ikke helt å skjønne at jeg snart skal bli mamma...dette som vi har ventet så lenge på.Håper alt går bra på sykehuset og at alt er bra med den lille prinsen vår.Så da er det bare å telle ned dager,for snart blir vi foreldre..den største gaven jeg har fått i livet skal snart se dagens lys..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar