fredag 20. november 2009

Vår største gave

Ingen gave er større en det å få barn,det å få oppleve å bli mamma er det største som har hendt meg. Det er ingen selvfølge å få barn,vi hadde nesten gitt opp håpet om at det skulle feste seg en liten spire,men en vakker høst dag i 2008 lyste testen "GRAVID" og etter nesten 3 år var endelig håper der om at jeg skulle få oppleve å bli mor.Jeg prøver å nyte vær dag og lagre alle de finne minnene med sønnen min så godt jeg kan.Små ting som at han nå tar tak i tærene sine og klarer å legge seg over på siden for å strekke seg etter leker er stort for oss forledre.Vi har mange viktige valg vi skal ta for disse små,og jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det jeg mener er best for han med tanke på utviklink,sanser,kjærlighet,stimulering og det å være en god og trygg familie med klare regler og grenser. Ingen ting er bedre en å høre lillegull om morgningen gurgle og smile og kose seg etter en lang natt i senga.når jeg kommer inn til han går smilet nesten rundt og han er så iverig etter å få kose hos mamma og pappa.Vi bruker mye tid på sang,kosestunder og gi respons på det som skjer i livet hans.Noen dager er man så klart merer sliten en andre dager,men jeg får en utrolig energi med å se lillegull smile,lære seg nye ting og alt som følger med:)
Så jeg har fått den beste gaven man kan få..et vakkert lite barn som skal følges på livets lange vei:)

2 kommentarer:

  1. ¨Så koselig innlegg, fikk tårer i øynene av å lese dette :) Godt at det endelig ble deres tur.

    SvarSlett
  2. Tak for det Marthe,koselig å få kommentar på innlegene:) Ja er veldig glad for å ha en liten prins:)

    SvarSlett