søndag 22. november 2009

Jeg skal bli tante igjen:)


ÅÅÅÅ...jeg er så glad,jeg skal bli tante igjen. Lillesøster Irene venter sitt andre barn og lille nicklas skal bli store bror.Hun sliter mye med kvalme som i første svangerskap,så håper det blir litt bedre for henne snart.Nå har vi søstrene fått barn vært år siden 2006:)Ingvild fikk sander i 2006,så fikk irene nicklas i 2007,så fikk ingvild tobias i 2008,jeg fikk oliver i 2009 og irene venter sin andre i 2010:) så her produserer vi for harde livet.he.he koselig for ungene å ha så mange søskenbarn i samme alder,bare synd for meg og oliver at familien min bor i haugesund.men gleder meg til jul for da kommer Irene,John christian og lille Nic til oss...Gratulerer så masse med svangerskapet,spennende å se om det blir ei prinsesse eller prins:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar