onsdag 26. mai 2010

Litt stæsj fra stua mi:)

 Seee så fint det ble med ny sofa i stua vår,dette har jeg ventet lenge på:)
Den forige vi hadde var svart og jeg klarer ikke den fargen rundt meg,helt lyse farger i dette huset:)
La den gamle ut på salg for et par uker siden på Finn.no,hadde ikke regnet med å få solgt den med en gang,men tenkte det var greit å legge den ut. Det har vært endel som har ringt på den,men ikke alle som er like seriøse når det kommer til å holde avtaler.Også fått flere mail om jeg vil selge sturbordet vårt,men det er ikke til salgs hehe.
Hvis jeg klare å selge den på finn,hadde jeg en sofa jeg kunne kjøpe som sto å ventet på meg hos kusina til samboeren.Og endelig ble den solgt for en bra pris også:) Så nå ble det litt lysere og en helt annen stue,en den tunge mørke sofan vi hadde før:) godt med litt nytt.
Når jeg ble gravid med lillegull hadde jeg bestilt meg en krem hvit sofa,men avbestilte raskt den..Så denne får duge noen år,så kansje vi snakker hvit sofa om enda lengere,og lengere en langt he he:)

Flere venninder som har spurt om jeg kan legge ut noen bilder fra hjemmet vårt,og her kommer noen :)
Tusen takk til min venninde Anniken som ga meg denne flotte blomstervasen i bursdaggave,jeg ELSKER den:) 
Den lille osteklokken kjøpte jeg på 17 mai i en av de små butikkene på Eidsvoll byggningen.
Mine første sko er så utrolig koselig å ha,glad for at mamma har tatt vare på de for meg:)
De små prinsetøfflene skal lillegull ha på seg på 1 års dagen hvis antrekket jeg har bestilt passer:) Dette var en gave jeg fikk da jeg meldte meg inn i foreldre og barn.




post signature

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble med den nye sofaen snuppa ;) Håper ikke dere er like uheldige som oss ang tusen millioner omgangsyker... :o) hehe...
    Du har det stilig som alltid du vet du... :o)
    Potteskjuleren/blomstervasen passer bedre hos deg enn hos meg vet du :) Klem klem <3

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint hos dere med den nye sofaen :) Og du vet at jeg synes det er såååå fint hos dere, for meg så er det som å gå i et galleri, er så masse fine ting :)

    SvarSlett
  3. så utrolig fint det ble :o) lyst å male alle møblene mine jeg, hvite., men tørr ikke. hva tror du om den bombay serien? drit lei mørke møbler..
    milla

    SvarSlett