lørdag 19. juni 2010

Willlow Tree

 Se på denne nyyyydelige Willow Tree figuren jeg fikk i bursdagsgave fra min venninde og kusine av samboeren. Jeg ble utrolig glad for denne gaven,da jeg lenge har hatt planer om å begynne å samle på noen av disse figurene. Denne figuren heter " Tenderness" som betyr Ømhet.. Denne symboliserer meg og lillegull,og den har fått plass i stua så jeg kan se på den og tenker over hvor heldig jeg er som har en liten sønn som betyr mere en noe annet.
Jeg gleder meg alerede til neste figur,disse er så nære og personlige og man kan kjenne seg igjen i flere av de ulike modellene.Disse koster litt,men perfekt å kunne ønske seg til jul,bursdag,dåp osv :)

(kopiert fra willow tree norge..)
Willow Tree har blitt en stor suksess også i Norge. De populære figurene selges
nå av ca 140 butikker over hele Norge, og har for mange blitt et ”samle-objekt”.

Willow Tree kolleksjonen består av et stort utvalg av de vi kaller anlednings gaver,
en gave mange føler at ”sier noe” til mottakeren. Barne-fødsler, bryllup, bursdager,
konfirmasjoner, mors- og farsdag, Valentines, dette er noen av anledningene hvor
Willow Tree passer perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar