torsdag 1. juli 2010

1 års lag og 30 års lag :)

Nå er vi ferdige med feiringer på en stund. Vi har hatt 30 års lag og 1 års lag omtrent samtidig,så de siste 14 dagene synes jeg ikke jeg har gjort noe annet en å stå på kjøkkenet å lage mat/kaker.
Jeg synes det er utrolig koselig å lage i stand selskaper og be familie og venner. Det er alltid litt jobb når man skal ha gjester med tanke på mat,kaker,vasking,pynting,men dette blir fort glemt med alle de fine minnene man får tilbake etter sånne fine dager med de man er glad i.
Først feiret vi 1 års dagen til lillegull som hadde barneselskap på dagen sin.fult hus med unger og mødre og kaker og pølser gikk om hverandre:)kjempe koselig å kunne samle alle de små,er jo så koselig å se hvor store alle har blitt og at de leker sammen. Så var det bursdag med naboene som kom over på kake og kaffe.Så var det bursdag med familien min og da var det middag og masse kaker også avluttet vi med å feire 1 års dag og 30 års dag med familien til samboeren.så her her det vært 4selkaper på meget kort tid:) kjenner det er godt å senke skuldrene litt nå. Men jeg elsker å sitte å se på alle bildene og filmsnuttene fra sånne dager,er jo et minne for resten av livet:) Vil også takke for mange koslige komentarer over selskapene,dette er noe alle klarer..men et selskap gjør seg ikke selv,man må bruke litt tid på mat,kaker,pynt og planlegging...man klarer det man vil:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar