onsdag 4. august 2010

Nye sko og litt Lene Bjerre :)

Endelig fant jeg de første skoene til Lillegull. Han har ikke begynt å gå enda,krabber for det meste,men nå tenkte jeg det var på tide å finne sko som han skal lære seg å gå med. Jeg synes det er veldig viktig med riktig sko til de små og jeg har brukt lang tid på å finne akkurat denne skoen. Jeg ville ha en sko som var litt lik min første sko som også var i hel skinn. Ikke lett å finne en sko som ikke har noe mønster,fremhevede sømmer i alle farger,i skinn,som skal passe foten og som er litt gammeldags og elegant på samme tid :)
Men så fant jeg ut at Ponny hadde akkurat den type sko jeg var ute etter,men å få tak i den var et kapitell for seg selv. Jeg har vært innom de fleste skobutikker,men ingen hadde igjen denne typen eller str.Men de hadde så klart mange andre å selge meg,men NEI..denne skulle jeg ha hehe.. Så etter mye styr fant jeg den tilslutt på en butikk i Nododden på vei over på ferie.de hadde ikke str,men skullle klare å bestille en til meg fra et annet sted. De bestilte denne som vi skulle hente på vei hjem, men vi hadde glemt at vi skulle kjøre på natta hjem og da var det jo stengt.Så de ble avbestilt.Jeg hadde gitt opp hele skoen,men når vi var en tur i Stavanger i ferien fikk jeg pluttselig øye på skoen og krysset alt jeg hadde for at de hadde ritkig str (som skal være 1-1 1/2 cm for store for at barna skal ha litt å gå på)  og JA det hadde de :) så jeg gikk meget fornøyd ut av butikken :) kommer ikke til å bli så mye styr fremover for å finne sko,men den første skoen var jeg veldig sikker på hvordan skulle se ut..skal jo også brukes som pynt på hylla hans senere hehe :)

 
Vi har hatt en kjempe fin ferie på vestladet, vi var en tur på Stord og der hadde de endel fine Interiør butikker, jeg synes Lene Bjerre har endel fine ting og ente opp med 3 lys med bånd m/logo Lene Bjerre, et fat de kunne stå på og en ny blomsterpotte som er avbildet nederst til høyre,men som ikke kom så godt frem på bilde. Jeg elsker små detaljer,og jeg synes Lene Bjerre navnet fremhever tingene på en elegant måte.
Jeg har også fått meg en ny blomst som er så fin og grønn,elsker nye planter.Jeg pyntet den litt opp med en av mine kroner som jeg plaserte oppi planta :)
post signature

1 kommentar:

  1. Lena Gudmundsrud9. august 2010 kl. 14:24

    Så fine sko da :) Og eeeendelig fant du de, he he ;) Kjempefine lys og blomst. Du er så kreativ du, hadde aldri tenkt på at man kunne dytte den krona inni blomsten der så ser det å flott ut!

    SvarSlett