lørdag 23. januar 2010

Lene Bjerre,nupereller,og Extreme platinum, som en sukkertøy blanding for meg:)



Disse søte hjertene henger som pynt på vitrineskapet som står i stua,de fikk jeg kjøpt av ei gammel dame på nesten 90 år som var på et dagsenter som jeg jobbet på for noen år siden.De søte løkkene rundt hjerte heter nupereller,og er en spesiell måte å sy/hekle på. Jeg husker den gamle damen gjorde inntrykk på meg da hun satt å heklet disse nuperellene til et juleverksted vi skulle ha på jobben.Synet var ekstremt dårlig,så dette var vell noe som satt i fingrene.Synd ikke detaljene kommer frem på bilde,for dette er så tynne og små tråder som tilslutt blir en liten løkke,inponerende..

Koppen på bilde er den nye serien jeg har begynt å samle på,Extreme platinum.
Meget fornøyd med dette kjøpet som jeg fikk til hele 40 % avslag, lønner seg å følge med på salget ja:)

Endelig fant jeg et bilde jeg kunne sette inn i den nye rammen jeg fikk av kenneth i julegave (Lene Bjerr serien) Valgte et dåpsbilde av Oliver som vi er så glad i.
Den lille lysestaken ble kjøpt inn til dåpen,så det er Oliver sin egene prinse lysestake,passer derfor fint å sette ved siden av rammen med bilde av han.

Til høyre i bilde er min spesielle serviett holder jeg fikk av min gode venninde Cathrine i julegave, den er lekker og falt i smak:)

2 kommentarer:

  1. Den krona var utrolig fin! Er det til å ha lange stearinlys i? De hjertene var også sinnsykt fine, tenk å ha sånt "i hendene", å kunne lage så pene ting... Det skulle jeg virkelig ønske jeg kunne også. Du er sikkert kjempeflink til sånne ting, kanskje jeg kan få gå i "lære" hos deg :)

    SvarSlett
  2. ja de hjertene er fine,men jeg kan love deg at jeg ikke kan lære deg å lage nupereller he he. da må du oppsøke den gamle skolen:)
    Den krona er til å ha telys i:)

    SvarSlett