lørdag 9. januar 2010

Tiden går så alt for fort


Om få dager er Oliver 7 mnd,kan ikke forstå hvor denne tiden har har blitt av. Dagene går så fort og det er hele tiden nye ting som skjer i utviklingen som man nesten ikke rekker å registrere før det er noe nytt.Denne uka har Oliver øvd seg på å spise mors hjemmelagede middag.Kan ikke si det har falt helt i smak,men vi har ikke gitt oss,og nå går det mye bedre..Trodde ikke finmost potet skulle smake så ille,men så fort det kom inn i munn kom omtrent alt opp igjen,var også blandet med morsmelk erstatning for en litt tynnere konsistens,men neeei da:) Synd det er så kaldt ute nå,for jeg savner å gå tur med vogna.Så nå venter jeg bare på at det skal bli litt varmere,så vi får vært litt mere ute. Om ikke lenge er det tid for babysvømming,satt oss på på venteliste,men kom med i siste liten,så det gleder vi oss veldig til. Er også gøy at det er flere på gruppa som vi kjenner:)

4 kommentarer:

  1. Tenk at godgutten snart er 7 mnd! Kjære vene, hvor har den tiden blitt av?! Det er helt utrolig hvor fort tiden går når man har barn, det går altfor fort synes jeg... Er helt utrolig hvor for utviklingen går også som du sier, fra å bare ligge der, til at de følger med på menneskene rundt seg, snu seg, bevege seg, smile og le. Det er bare helt fantastisk å kunne følge med på denne utviklingen, tenk så heldige vi er :)Er så koselig å lese bloggen din, Birgitte :)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen Lena:)alltid koselig når noen kommenterer bloggen:) Jeg er ikke alltid så flink til å legge igjen kommentarer,men får vell bli litt flinkere:)jeg titter stadig innom bloggen din også for å se om det er noe nytt der:)

    klem

    SvarSlett
  3. Ja, det er absolutt ikke lenge siden jeg holdt den da, bittelille, godgutten for første gang, og tenkte at det var en eeeevighet til min snuppe skulle se dagens lys, men nå, helt plutselig så er godgutten såå stor og flott og morsom, og lillesnuppa mi er hakk i hæl i utviklinga... jeg syns det gikk fort første gangen, men det går jammen men like fort denne gangen.. prøøver å nyte det, siden det er siste gang, men dagene flyyyr... flott at du oppdatere bloggen din litt nå snuppa :o)

    SvarSlett
  4. heisann , flott blogg , jeg har en sønn som er så og si like gammel så din gutt og det du skriver at de første 7 mnd er gått så fort, det er jeg fullstendig enig med deg i .. Jeg tok også keiser snitt pga rygg skade , det var litt spessielt og få tildelt en dag der gutten skulle bli født på synest jeg .. Jeg var syk med kvalme og oppkast hele svanger skapet i gjennom og det tok veldig på , men heldigvis ingen bekken problemer på meg , hører at det kan vere veldig smertefult ... Vi prøvde også veldig lenge med og bli gravid og hadde egentlig lagt det på hylla og trodde ikke det ville gå , men så Plutselig så var spiren der , var nesten i sjokk , trodde liksom ikke at det kunne skje meg liksom ..
    Vi har nå verdens herligste solstråle som heter even og han er allerede begynt og krype som 7 mnd gammel , så her har vi en gutte mann som vil bli stor i en fei ser det ut som..
    Et utrolig flott barne rom dere har laget til gutten deres , vi har desverre ikke noen rom og gi gutten vår ennå , men vi jobber med saken ..
    Flotte blogg inlegg du har .
    lykke til videre .
    Mvh heidi i bergen

    SvarSlett