lørdag 23. januar 2010

Mitt nye servise...Extreme platinum


Jeg har lenge ønsket å samle på en serie som jeg er sikker på at jeg kommer til å like i noen år fremover. Ikke lett når det finnes så mye fint på markede,alle slags fasonger,farger,stiler og ikke minst priser. Gleden var stor da jeg endelig klarte å bestemme meg for å samle på dette serviset som heter "Extreme platinum" som man bla får kjøpt på Tilbords.
Det er en meget stilren serie som er elegant med sine hvite linjer og et snev av sølv på kanten som rammer inn det hele. Kantene på serviset bøyer seg lett opp,som gjør denne serien elegant og eksklusive.
Forige uke fikk jeg se at dette serviset var satt ned med 40%,så da kjøpte jeg 4 kopper med fat.
Så da er det bare å komme på kaffe å teste de nye koppene mine he he:)

"Royal Porcelain produserer sine serviser i Thailand nord for Bangkok. De er leverandør til det Thailandske hoff. De har lang erfaring, er flinke på design tilpasset vesten og har et godt utbygget produksjonsapparat. Benporselen (Fine Bone China) gir et svakt gjennomskinnelig produkt og er sterkt i bruk. Det kjennetegnes ved at det er mye hvitere enn noen annen porselenssort. Alle servisene fra Royal Porcelain er testet og godkjent etter norske regler for bly og kadmium"(kopiert fra TILBORDS)

2 kommentarer:

  1. Åh, det var jo et nydelig servise da, Birgitte! Er veldig moro å ha noe å samle på sånt, samler også på fin servise :) Og glass :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Lena,koselig å høre.
    Ja det er morro å kunne samle på noe man liker spesielet godt,kommer ikke til å samle på alt i denne serien,men starter med kopp m/fat,og neste blir tallerknene som følger med.
    Det serviset du hadde på partyet var veldig fint,er det et samle servise?

    SvarSlett